söndag 3 januari 2010

badkarsbloggning

Rasmus som bloggar ifrån badkaret. ansiktsmask och tända ljus, what more can I ever want? funderar på att plåta lite sen men har inte riktigt någon bra ide ännu, vill göra någe speciellt ikväll, rekvesita? ska kolla runt lite på deviantart så får vi se om det hjälper mig eller ej.

vet ni vad? jag har börjat ta fram bilder till min ansökan till sthlms fotoskola. jag VILL komma in, jag känner att jag har massor att ge bara någon vill ta sig tiden att lära upp mig..... isch, vad varmt det är? haha det är det värsta med att bada, och russinfingrar! jag avskyr russinfingrar!
nä, nu blire inspirationssearching och peeling. puss på hej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde verkligen satsa på att ta dig in på fotoskolan, du har talang.
Det lät btw väldigt lockande med badkarsbloggande och ansiktsmask, kanske borde köra på det jag med ikväll (:
Mvh Alex

Michaela sa...

vadå fotoskola i stockholm ?!

Rasmus sa...

åh tack så mycket! ja det tycker jag att du ska göra, indeed! krama