onsdag 3 december 2008

plastik och stadsbyte

jag är otroligt dålig på att blogga när jag mår bra har jag konstaterat ännu en gång. frustrerande. är så jävla jobbigt det här med att jag inte vet vart jag vill vara. norrköping har mer att ge just nu när jag inte har något jobb. har alla polare här och så skulle jag gärna vilja sätta igång träningen igen nu när jag har all tid i världen för det. onödigt att låta bli. imorgon funderar jag på att gå och köpa ett gymkort här iaf. känns som om jag ska bo här nu, får vällan flytta hem till mamma och pappa tills jag får ett eget jobb så jag kan kirra en fin lya här i staden. stockholm är trevligt. jag gillar det. men just nu är det för mycket.

poppe vet inte vad han vill han häller. får han ett jobb på onkologen i Linköping så tvekar han inte utan vill flytta ner på direkten. det är avdelningen han är placerad på nu som stör honom. han ska bli förflyttad nu iaf så om han trivs så stannar han ju kvar. men jag kanske inte vill det iaf.

Stockholm versus Norrköping.


sen vill jag göra plastik kirurgi. hatar typ min näsa och min mun. fan alla får gnälla så jag tänker med göra det. folk får vällan ändra på sig om dom vill.
"men du ser ju redan så bra ut" so what? inte i mina ögon alla gånger.

man ska vara snygg, rik och snyggrik. annars kan det vara!

1 kommentar:

Fabulous Meit sa...

Plastic surgery isn't that bad, don't forget to say to the doctor, don't touch me, just fix me.