måndag 5 januari 2009

Milczenie Owiec - Frozen (cover)

fick reda ganska hastigt idag på att jag hade en chans på att få åka till malmö och bli modellfotograferad i veckan. så nu är onsdagen den 7/1 bokad för detta. ska bli spännande. Det är jag och 2 andra killar den onsdagen. Ska bli fotograferade både i par och solo och i grupp. vi ska ha varsin portfolio klara efter den dagen så kommer bli full rulle. från kl 10 på morgonen till 19 på kvällen. det ska sedan visas för bland annat H&M som ska ha nya modeller till en ny butik samt nya katalogen. om man blir utvald så ska man ner den 12/1 igen och köra den plåtningen. riktigt kul och se vad som händer. annars fungerar den här killen som jag har kontakt med som argentur vad jag fattat det som satt bilderna ligger vällan kvar och man får en ny chans annars. roligt med proffsfoto. jag är van vid att vara bakom kameran så får se om det lyckas med några bra bilder från deras håll. jag är nyfiken och nervös.

Inga kommentarer: