tisdag 21 april 2009

away from headbangers

när man inte har en ledig dag blir det förvånandsvärt problematiskt att komma upp med en text. jag är för lat för att spendera tid jag inte har på att skriva om migsjälv.

dagarna flyter förbi med sin frånvaro. märker knappt av att det förändras runtomkring.
Imorse stod jag i tvättstugan och halvsov tills jag och poppe kom på att centrifugen faktiskt var trasig och att det inte var vi som glömt hur man sätter på den. jag är fantastiskt.


seriöst, godis är underskattat. men sure, ta en fruktjävel.

träningen funkar faktiskt. eller alltså inte resultatmässigt. utan mer att jag faktiskt går till gymet fast jag inte orkar. jag måste vara den tanigaste killen av alla där. det känns faktiskt inge vidare. men man ska ju tydligen må bra av skiten.


ikväll ska jag sola med sophie. har bestämt att jag ska köpa ett solkort (om jag har råd, HAHA, det har jag inte) men vet ni vad? det skiter jag i. för nu fan helvete ska jag bli brun.

funderat närmare på det där med australien. jag vill iväg i 3 månader. nu sparar jag pengar. kanske har jag råd. snart.

Inga kommentarer: