torsdag 14 maj 2009

everybody makes mistakes, everybody has those days


sneglar på sprutorna. dental whitening agard, dentist dispensed. eller ja det ser ut som sprutor. sitter med benen ikors på en skabbig pall, fan va ont det gör i röven. mer tankar? jag funderar på hur jag ska ta mig an mitt liv, det motarbetar mig.

idag vakna jag 04:56 och kunde inte alls somna om. vad hände med mysfaktorn? det blir race upp ur sängen och sen kör vi en repris av gårdagen, varje dag, alla dagar. whatever.

less på björnbärskräm och ljudet när man måste ner i besticklådan.
att arbeta går fort, jag sätter på någon slags automatik när jag är där.

hemma. imorgon får jag lön, äntligen! watch out bitches! ska göra stan. längtar tills 28 maj, är ledig då och ska till H&M när dom öppnar och kolla in against aids collectionen med massa kläder designade av kändisar. love love love!
kom så sent förra året så alla snygga plagg var slut och dessutom fanns det inte i min storlek, pain & fail people. men inte detta år.

and then? sommarn är nära. jag har vissa mål. lite stolt att jag inte givit upp träningen som jag alltid brukar göra, även fast det inte blir lika ofta men sånt där går i perioder. sen måste jag sola mer! jag gillar inte att visa mig i kalsonger/badbyxor för andra så blir att köra morsans och farsans tomt. men brun ska jag bli.

sen har vi seriösa beslutsproblem.

Inga kommentarer: