fredag 15 maj 2009

cash - purchase

Nu när jag har pengar tänkte jag meddela lite om vad jag har på önskelistan (utom H&M against aids collection dårå, *reklam reklam*)

Min första tanke är att investera i ett par nya G-star jeans. mitt absoluta favoritmärke när vi kommer till jeans. dock dyra perfektioner så det är värt att kolla runt och pröva MASSOR innan jag bestämmer mig. sen vill jag ha färgglada T-shirts! finns inget finare än vårmodet 09! helt underbart! pasteller och starka färger ska blandas och helst kombineras totalt. jag älskar det och det har stört mig förbannat mycket att jag inte haft pengar att haka på det.
jacka är också viktigt, jag vill ha en lång och en kort som ska matcha ihop med andra kläder jag har, i färg då såklart.

assocearer är underskattat, långa halsband är supersnyggt och jag vet att många dissar fotlänkar men jag tycker det är sjukt porrigt. flätade läderremar och thailandspärlor är hur snyggt som helst. det får ni inte glömma i sommar pojkar & flickor!

1 kommentar:

Patrik Krook sa...

Tja, ville bara säga att du har en skit snygg blogg :)