tisdag 25 augusti 2009

fjortis med parkeringsänglar

alltså ibland kan man ju undra, där går jag helt oskyldig på åhlens och så stannar det en karl på max 18 år framför mig, tar ögonkontakt och bara skriker rakt ut hur högt som helst: AHHHHHHHGGGG EN FJORTIS!!! jag tror jag dog, typ två gånger? jag började dock asgarva innan jag kom på att jag kanske skulle bli sur.

men men en karl ersätter en annan, på parkeringen när jag skulle betala med mitt kort i automaten så fungerade det inte, vadå frustrerande? som tur är finns det ibland precis när man behöver det, underbara små ängelmänniskor. så tack för 10:an! du gjorde en bit av min dag.

dessutom har jag börjat universitetet idag! jag är en stor ponke. köpt en snyggelisnygg väska på mQ också.

sen skulle jag bara vilja tala om för hela världen att michaela är den underbaraste människan i mitt liv, hon finns alltid där (oavsett om hon vill eller inte iof) men oh my, you make my day every day!

1 kommentar:

Michaela sa...

åh, underbara du <3