torsdag 29 oktober 2009

alltså dagens problem är: hur fan stavas potensial??!!
usch när man inte får något rakt svar av google.

jag tror inte riktigt fysik o kemi är min grejj, börjat med det nu och ja, det känns sådär. sen är jag lite sådär halvt nere. för känns som jag börjar bli ensam i klassen. vet inte varför men jag glider iväg från dem.

hur som helst ska iaf dricka några multivitamin drinkar nu! (anna+) sjukt goda! sen ska jag lägga en ansiktsmask. testar en med lera och mineraler från döda havet idag, ska gå igenom hela åhlens och H&M's sortiment och kolla vilken som passar mig bäst!

laddar upp en ny bild på min fina tröjja. pussen

1 kommentar:

Talelia sa...

Fin tröja och jag är typ avundsjuk på din hårfärg och ditt hår, det ser så mjukt ut! :)
Det stavas för övrigt Potential.