torsdag 29 oktober 2009

vilken dag detta varit, fick reda på att jag kuggade på min mattetenta! jag som tyckte det kändes bra, suck! men får göra om den i januari o då jävlar.

slutade skolan runt halv 12 för då var vi klara med våra kemiuppgifter, jag har fortfarande inte printat ut morgondagens fysikuppgifter, jag borde nog verkligen göra det precis just nu.. eller sen? efter skolan drog jag iaf hem en stund och sov, kände att jag behövde det efter ett sådant stort nederlag, hoppas verkligen på biologin nu!

fick ett ryck och var tvungen att ta bilen in till stan och köpa peeling, en dagkräm och badskum. jag förbrukade halva flaskan sen! älskar skum *giggle*
var även och åt mat hos min kära farmor & farfar idag, dom är så söta och farmor skickade med mig en matlåda hem. hon vet hur dåligt jag äter när mamma och pappa är i thailand.

ska göra te nu och krypa ner i sängen med en film! pussen

Inga kommentarer: