tisdag 3 november 2009

jag klarade biologitentan! det känns bra, då vet jag att jag slipper ha massor med omtentor i januari iaf, eller jag måste klara fysiken och kemin med men det ska jag göra! så är det bara. synd att det är så himla svårt.

gjorde en fuling idag och skippade kemilektionen. jag har inte fått mina böcker och det är totalt värdelöst att sitta och svara på uppgifter med hjälp av boken utan boken! så hoppas verkligen jag får den innan fredag så jag kan plugga ikapp i helgien. igår fyllde även min mamma 54 <3 tiden går så fort! var iaf tvungen att åka till min streetdance mitt i, missat två gånger o herregud va dåligt det går då :(

annars måste jag skriva att jag var på en sjukt skön fest i lördags, halloween var den bästa på länge. Jag brukar ju alltid vara i thailand under den här perioden igentligen så det var kul att få klä ut sig och supa sig idiotpackad. klyftig som man är när man är full..

iaf, ikväll har jag lovat mamma att gå på en föreläsning med henne. hoppas det är intressant för jag missar träningen!

Inga kommentarer: