onsdag 4 november 2009

har en del att berätta men vi tar korta historier för är himla trött och sängen ser sjukt skön ut tillsammans med en film och lite te.

skrivit ut alla ansökningspapper idag till fotoskolan i stockholm som jag hoppas jag kommer in på tills hösten! det skulle vara otroligt roligt. ansökan ska inte vara inlämnad förens senast den 15 april men jag vill ta tid på mig och jobba fram ett riktigt bra arbete så jag kan få en chans. foto är nämligen det ända jag brinner för inom arbetslivet.

sitter här föresten men en ny ansiktsmask, ska köra två stycken i veckan nu har jag bestämt. idag är det jordgubb & vanilj <3 luktar superfräscht!
har dessutom varit på gymet, träna biceps o bröst. när jag väl var där så övade jag även på min "freeze" som jag ska kunna till dansen på måndag! det är himla segt med det där och ont i handleden får jag *gnäll*

förlåt att det blivit så sjukt dåligt med bilder nu men känns som tiden går åt till annat! här har ni iaf en bild från idag på mig. imorgon ska jag vara på sjukhuset kl 10:30. pussen

1 kommentar:

N?A sa...

you're damn good at photography and im sure you'll do great in stockholm with the course/school :DD
And me likez that picture very colourful <3