tisdag 10 november 2009

oj, igår blev det sent. tror jag gick o la mig vid 5. inte bra. inte mitt i veckan iaf!
ska ha kemilabration kl 15:15 så fram tills dess är jag lite uttråkad. funderar på att gå ut och ta bilder men det är så jävla kallt. skulle va sjukt skönt med sommar nu.

alltså jag tror jag kommit på det! hur jag ska lyckas ta bättre bilder. tyvärr är det som sagt varken rätt årstid eller tillräckligt mycket med folk i min omgivning som jag kan fotografera. Grejjen med alla mina självporträtt är att jag inte kan ställa in skärpan exakt och då blir dom lite små diffusa. vilken kan vara sjukt snyggt ibland men inte på varenda bild!

på fredag ska jag få lite hjälp. michaela ställer upp en snabbis på morgonen så då hoppas jag att jag kan få lite fina bilder. men man vet aldrig. kommer antagligen gnälla om att jag fryser och vilja gå därifrån.

pussen

Inga kommentarer: