tisdag 21 juli 2009

göteborg

klockan är 01:06. jag tror jag hatar pallar. vrider och byter ställning men det hjälper inte. varför har vi en pall vid datorn?

lugn dag. tror jag inte hunnit med hälften av vad jag hade planerat, vänta.. hade jag något planerat? nae. jag har tränat. det räckte. men dagen var ju lugn. varför hann jag inte? lat, du är lat rasmus. gymet är en obalanserad fristad. jag vill verkligen inte dit, och dom få gånger jag verkligen vill gå dit gör jag det inte. seriöst, tror jag ärligt på att jag någonsin kommer bli som dom där andra killarna på gymet? eh, nej.

var i göteborg nu torsdag - lördag. det var en känsla som kan defineras som underbar. liseberg hela torsdagen, stan hela fredagen och sen gretas på kvällen. lördagen sov vi till 13:45, gick ner och käka kebab på en turkresturang och sen drog vi hem. Calle och fredrik är brutalt bra människor. tack.

fick med mig ett par G-star jeans hem. äntligen. 1500:- fattigare.

Christoffer, vet du vad du vill? för jag blir mer förvirrad varje dag. dina korta svar och min bortglömda närhet. jag vet att du inte älskar mig längre. varför säger du det inte bara rakt ut? jag väntar här, jag står framför dig med vårat ljus svävandes i en såpbubbla. om du ska krossa den så gör det nu. för din plats i mitt hjärta gör ont.

Inga kommentarer: