tisdag 23 september 2008

Alex McKee

Jag har hittat en kille på nätet av en slump. han bor långt bort, U.S.A. men gud vad jag vill träffa honom. underbart duktig fotograf och fantastiskt vacker människa. aldrig sett någon som är så vacker som han är. han är perfekt. när jag ser människor som ser ut på ett visst sett vill jag inte längre ha dom utan vara dom. jag har ett obeskrivligt behov av bekräftelse. när jag ser folk som jag vet ser bättre ut en vad jag gör mår jag dåligt. jag vill vara älskad och eftertraktad av alla. har ett rätt udda förflutet bakom mig, men det är ingenting jag någonsin mer kommer att prata om, så det lägger vi åt sidan. men det finns där, och jag kommer skylla på det varje gång jag blir anklagad. Alex McKee, önskar jag såg ut som dig!

Idag har jag i övrigt vart sjuk. börjat packa och rensa kläder inför flytten till Stockholm nästa vecka. oj vad jag kommer sakna mina vänner, så oerhört mycket. levt i Norrköping hela mitt liv, i samma hus, på samma gata. jag har inga direkta tankar om hur det kommer bli just nu. lite orolig att jag inte har något jobb ännu men det kanske löser sig! eller jag tror det kommer göra det iaf. otroligt så mycket skräp man har för den delen, skönt att bli av med mycke nu när man ska börja om på nytt. en hel del kläder som försvinner som man aldrig använder. lite sentimentalt att kasta men sånt är livet.

Ska bli skönt att åka till Thailand 17 oktober. rensa skallen lite och kanske komma underfund med vad jag vill göra i mitt liv. hällst vill jag börja plugga. men när man inte vet till vad är det inte så lätt. jag har en passion för fotografering men jag utvecklas inte längre känns det som. det är frustrerande och jag tror jag behöver hjälp med att komma vidare. köpte en NikonD300 för 15.000 men det spelar ju ingen roll när man är värdelös? hur som så hoppas jag att jag snart kanske kommer på vad som är fel, vad jag borde göra! vill även ha massor med nya bilder på mig själv. massa fina bilder. jag vet att jag kan för jag har det i mig.

Nu har jag skrivit mitt första inlägg i min nya blogg!
ska försöka skriva så ofta jag kan och inte glömma bort det.
Mvh Rasmus

Inga kommentarer: