tisdag 23 september 2008

vanlig jävla tisdag

Herregud, idag har jag verkligen inte gjort något vettigt. känns som jag lagt ner dagen på att stöka ner allt som jag städade iordning igår. typiskt mig. borde städa ordentligt i mitt rum satt d e jätte fräscht tills jag flyttar. sorterade lite lådor idag som jag hittade i garaget, massa teckningar från när jag var 12 år typ. super sött men inget jag kommer ha någon användning för så kastade det mesta. är fortfarande förskyld också och det känns dumt med tanke på att jag inte har tid med det. Min pojkvän fyller 25 på fredag och då måste jag vara frisk! och så måste jag ju kunna ha gått på staden och köpt någe fint till han, vi har faktiskt nästan vart ihop i 2 år. tiden går fort.

Kollade på "the bucket list" igår igen med min mamma och pappa, tjöt i slutet den här gången med. så fin film! rekomenderas. kom på att ni inte fick någon bild på Alex McKee så ni kan titta på han men här har ni det:




(haha han har inget med filmen att göra men ändå)

Nu ska jag nog kanske städa bort alla juicekartonger från skrivbordet.
Mvh Rasmus

1 kommentar:

Ändy sa...

Han ser bra ut, men du är sötare.

Sådär, där fick du en egokick ;P

Hoppas ni har det bra där uppe <3