onsdag 24 september 2008

definierar ordet tråkigt

Dag 3 utan kallingar, det ni! dumt att ha när man är sjuk. sitter och dricker grönt te här i mina mjukisbyxor (självklart inget under) och hoppas på att förskylningen ska försvinna. fy, vad extremt tråkigt det är att vara sjuk. jag har en miljon saker jag MÅSTE göra och här sitter jag helt handlingsförlamad.

Idag har jag iaf bara gått mellan sängen, tv:n och datorn. väldigt fysiskt ansträngande! jävla tur att det finns en dator iaf så man inte blir helt isolerad, är för social av mig för det. känns som jag inte kommer hinna träffa alla mina kompisar som det var tänkt nu bara för att jag är sjuk. dumt dumt.

Oh, kan fortfarande inte släppa Alex Mckee. jag är nog lite besatt just nu. ska spara håret och sen klippa mig som honom på den här bilden:



Han ser ut som en docka! otroligt vacker. jag ska med bli vacker när jag e frisk igen! så är det bara.
Mvh Rasmus

Inga kommentarer: