lördag 27 september 2008

Grattis poppe!

Ja så har pojken min fyllt 25. det har vart en bra dag och jag har vart riktigt duktig! började imorse med att ta ut alla möbler och sen dammsuga och moppa hela golvet. sen har jag rensat alla lådor och kastat en hel del med bara skräp, torkat av allt och gjort värsta fint! så nu är mitt rum här hemma hos mamma & pappa rent och fint och redo att lämnas ifred till jag kommer hem o hälsar på ibland. jag får ha mitt rum kvar för man vet ju aldrig, jag kanske inte trivs och vill hem igen?

Min släkt var här idag och firade min karl. det var jätte trevligt. tycker om min familj massor (för det mesta) haha. Jag köpte inget utom blomma och ett kort för vi har det som sagt lite stökigt just nu mitt i flytten. skrev att han fick välja valfri present senare när han kommit på något.

Vart lite deppigt här senare. läste saker på internet som fick mig att undra om jag hoppas på för mycket. allt tar sån tid och jag vet inte om jag kommer orka.

Älskar dig poppe. hoppas du hade en fin dag!
Mvh Rasmus

Inga kommentarer: