torsdag 25 september 2008

uppdrag födelsedagspresent

Underbart att äntligen få komma ut ur huset. var en snabbis på staden och träffade michaela och nicoline. tyvärr vart ju själva syftet med hela "stadengrejjen" inte som jag tänkt mig. hittade inte alls något att köpa till min karl men vi pratade om det igår och kom fram till att det kanske är bäst att vänta. för det första vet han inte alls vad han vill ha och min karl är riktigt kräsen så vad som hällst duger verkligen inte. sen kan jag inte köpa något till lägenheten häller för vi vet inte vad som behövs ännu. eventuellt kanske jag kan mysa till det för oss i thailand när vi är där. men det får vi se då!

Roligast på hela dagen var när nicoline var lite småkinkig i vagnen och låg och surade, jag tänkte va lite söt så jag sa sa: porr! då skratta hon värsta, himla sötbebisunge det där! älskar! michaela sa att jag iaf hade bidragit med något till hennes personlighet typ *stolt* sen hittade vi söta kläder till henne (nicoline) som vi köpte på åhlens och jag hittade en jacka (jag är shoppoholic) som införskaffades utan att tänka efter två gånger, men det behöver jag ju inte göra häller. e värsta nöjd.

Nu är jag lite sur för kommer missa Top Model bara för att jag måste hämta poppes morsa på stationen. körkort är inte bra alla gånger.
Mvh Rasmus

Inga kommentarer: