måndag 23 februari 2009

I have got so much to give, I swear I do

livet är relativt tråkigt. igentligen så skulle jag vilja åka utomlands och bo, slöjobba lite vartsom och tjäna pengar precis så man klarar sig. ha ett spännande liv. jag vet vad som väntar mig detta år, iof får jag äntligen komma iordning lite, med bostad och så. det kommer nog inte räcka för mig. känner mig otillräcklig för ett "normalt" liv. villa, volvo och vovve kommer aldrig vara något för mig.

jag behöver stimulans, egen tid och eget ansvar. att ha ett fast jobb som tar upp hela ens liv på någon annans villkor är inget jag tänker sträva efter. jag måste få vara fri och göra det jag vill.

jag hatar igentligen det här med att behöva bestämma sig. nu är jag 21, snart fyller jag 30 och då känns det som man ska ha bestämt sig, det ska ligga en fullklottrad lista framför dig som det bara är att följa tills den tar slut och du dör. hur cp tråkigt låter inte det?

jag vill mer med allt!
"I have got so much to give, I swear I do"

Inga kommentarer: