tisdag 3 februari 2009

2009

jag har massa tankar om det här året. det kommer börja bra med en flytt tillbaka till norrköping den 20 mars. fått en jätte fin lägenhet till bra pris. jätte glad about that! sen har vi då lite annat som jag tänker sluta fundera på och ta tag i:

träningen - köpt gymkort! nu ere bara sluta va slö och börja träna.
sola - det är riktigt hett att se brun ut även om det inte är sommar.
spela gitarr - jag var riktigt duktig när jag var yngre, folkuniversitetet har kurser, jag ska försöka se till så jag börjar igen.
dansen - jag har dansat i 13 år jag har det i mig även om jag aldrig riktigt uppskattade det då, jag borde verkligen börja igen.
jobb - skaffa ett bra jobb tills vidare. inte vara så kräsen.
plugga - börja plugga i höst. titta på utbildningar. jag vill bli brottsplatsundersökare just nu.
frisyren - måste porras upp, jag känner mig tråkig.

både ytliga och lite djupare saker jag vill göra det här året. wish me luck!

Inga kommentarer: