lördag 7 februari 2009

jobb i stan, operation i vår

okey, det känns lite bättre nu. Var och skrev på alla papper ang lägenheten så nu är den våran. känns jätte bra. Har också kommit på vad jag igentligen vill. fuck coop bygg. dom ger mig ju inget annat en säsongsjobb iaf! imorgon eller på måndag ska jag ta en tripp genom hela norrköpings stad och lämna in jobbansökningar överallt! i alla butiker som går att jobba i! för jag vill göra operationen nu i vår, jag vill ha det gjort så jag kan glömma det och gå vidare. sen eftersom vi bor så nära staden vore det perfekt om jag fick ett jobb där inne i centrum, dessutom skulle det inte vara lika tungt så jag kanske skulle kunna jobba relativt snart efter operationen.

det som stör mig mest är ärret, men som sagt. jag kommer säkert lägga ner dyra pengar på laser tills det är helt borta om det behövs, sjukt viktigt för mig! kommer prioritera det över något annat.

kateter = ÄCKLIGT! jag tänker kunna pissa själv efteråt. spelar ingen roll men jag lixom känner att jag vägrar. kan man inte pissa själv är det vällan bara att hålla sig så får man pissa sen. den ska ju bara sitta i fram tills morgonen efter operations dagen. man får ju ändå inte käka eller dricka, varför ska jag behöva pissa då för? Idiotiskt! vägrar.

Inga kommentarer: