lördag 26 december 2009

Grattis Mic

det blir dålig med skrivande här när man är upptagen hela dagarna men nu har jag lite tid. först vill jag skriva GRATTIS till michaela som blir 22 år idag, hoppas du får en underbar dag hjärtat! tänker på dig och hoppas du kom in på hugos ikväll. min kärlek är hos dig dygnet runt.

sen har jag inte hunnit ta några bilder på mina julklappar men kanske kommer senare om jag orkar, ni får fråga annars.

juldagen inledes iaf med en riktig slömorgon, fixade och gjorde iordning lite för på kvällen kom lite kusiner hem till oss. efter det drogs det vidare på fest och sen ytterligare en annan fest hos victor och sara, hade jättekul. förlåt att vi snodde era nudlar men vi var hungriga! sov kvar där sen med världens sötaste victor. puss på dig!

idag har jag sprungit på stan och försökt trängas med allt folk på mellandagsrean! det är så sjukt galet, vart kommer allt folk ifrån?
hittade iaf inget speciellt men köpte en ny mobil med kontantkort + S factor schampo & balsam. sen ska jag vällan försöka hinna med att shoppa mera men väntar på att malin ska betala ut resten av min lön.

imorgon är det inventering på jobbet så kommer ha fullt upp hela dagen, sen är dalina sjuk så jag får nog inte vara ledig lika mycket som det är tänkt denna vecka men jobb = mer pengar så det gör inget alls!

Inga kommentarer: