fredag 11 december 2009

licens på att åka och handla??

alltså usch, kom precis hem från att ha skjutsat min mamma och pappa till deras bekanta men påvägen stannade jag för att handla oboy på coop extra. jag brukar ha tålamod men jag blir sjukt irriterad på folk som inte riktigt hänger med i "rytmen"! framför mig i kassan var det ett par av modellen "större" och den kvinnan i förhållandet var ta mig fan den söligaste fetknopp jag sett! tog 15 min för henne att packa på sina varor på bandet! dessutom hade hon inte med sig tillräckligt med pengar för att betala! jag blir galen! varför handla så himla massa när man vet att man kanske inte har råd? jisses.

ajja <3 ville bara avreagera mig! nu ska jag dricka cider och käka choklad och kolla på ett program om en fotograf från riga!

Inga kommentarer: