torsdag 24 december 2009

Julafton!

nu är klockan 00:23 den 24/12 2009. det är julafton :D fast blogga om denna dag gör jag inte förens den är slut så vi kör ett inlägg om dagen innan!

upp klockan nio och ner på staden, fick ju pengar så vart lixom lite hetsshopping som jag nämde tidigare men nu är jag iaf klar och jag är jättenöjd. alla mina paket går i silver och ljusrosa ^^

jobbade sista dagen nu innan jag får julledigt, ska bli skönt!
min chef var för söt hon med, fick julklapp av henne men avslöjar inte vad förens jag öppnat alla mina andra paket. då ska det tas bilder så ni får se exakt vad jag fått!

dags att sova så man orkar med hela morgondagen, jag ska upp och ta snöbilder vid 8:00 eftersom jag inte hunnit och snart kanske snön försvinner! ska även köpa lite småprylar på HC (stan har inte öppet vad jag vet) God jul alla och sov gott!

Inga kommentarer: