tisdag 8 december 2009

tandläkaren

glömde skriva om besöket hos tandläkaren. han verkade sådär lagom vimsig men han var rätt trevlig så det gjorde inget. tredje gången gilt! haha jag har nämligen glömt bort två tider innan så han skratta lite när han såg att det äntligen var jag som satt där i väntrummet. jag hade inga hål men vafan lite tandsten tog han bort? är det något som kommer med åldern eller? för det har jag aldrig haft förr *googlar*

hm nä hade med beläggningar att göra! jag som borstar tänderna både en, två och ibland tre gånger om dagen, tandläkaren sa att det antagligen är för att jag småäter så mycket så mitt saliv hinner inte med att neutralisera i munnen, jobbigt jobbigt! jag som alltid är småsugen (ja på något att äta typ)dock käkar jag ju inte mycket socker så det är ju bra!

var lite speciellt innan också, jag har aldrig varit på vårdcentralen så tidigt så när jag kom imorse runt 07:25 så stod det en hel hög med pensionärer utanför, dom öppnade tydligen inte éntren förens vid halv. det var lite småmysigt att stå där vid en stolpe i mörkret och tjuylyssna på alla samtal, ajja jag for iaf hem och sov igen sen. det om något var uppskattat.

Inga kommentarer: