onsdag 23 december 2009

men vad önskade sig alla nu igen då?

ja, nu har jag faktiskt städat hela mitt rum från kl 00:00 - 01:40, erkänn jag är kung.
sitter och skriver lite på en lista om vad jag ska köpa imorgon.

jonathan - klar, han får tallrikar han har önskat sig men dom har mamma köpt så jag ska bara ge henne pengar.

mamma - småprodukter. typ schampp, balsam, hårspray osv. det har hon önskat sig.

pappa - ingen jävla aning? det är svårt att köpa presenter till pappor ju, men jag hittar på någe. han gillar ju o laga mat så blir vällan någe till köket.

jag! - behöver lite nya hårprodukter som tagit slut. sen ska jag köpa presentpapper för mina paket ska rocka i år!

nä jag ska dricka mer juice nu och sen sova, blir ju upp tidigt imorgon så jag är på staden när det öppnar. godnatt! :*

Inga kommentarer: