torsdag 17 december 2009

Henrik och dvärghamstrar

idag kom henrik förbi jobbet vid 16-tiden när jag slutade. vi drog och fika, haha jag kasta iväg halva coccosbollen på golvet det första jag gör! sikken klant man är ibland ^^ hur som trippade vi omkring lite och kollade in alla butikerna på HC (hageby centrum) där jag jobbar. inte tagit mig tid att kolla runt ordentligt! :D

vi var inne på arken och förälskade oss i dvärghamstrarna, vi kom typ överens om att skaffa en sådan med delad vårdnad ^^ så himla söta!

sen var vi inne på lundby blommor för henrik skulle köpa en julgrupp till sin mamma. vi hittade en jättefin men vi bytte ut tomten och banden som båda var röda till vita. vart massor med fint!

nu sitter jag hemma och är lat, ska nog dra mig till gymet om sophie har tid, ingen lust att träna själv.

man smälter! vill ha <3

Inga kommentarer: